کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت(ع)مبارکه

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت(ع)مبارکه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 

 ادبیات آئینی به عنوان یکی از غنی‌ترین هنرهای ایران‌زمین امروزه نسبت به گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته اما با تلاش‌های یک شاعر اصفهانی دعای کمیل، به نظم در آورده شده است.
شعر و ادبیات، هنر ملی ما ایرانیان است این جمله بارها و بارها از زبان رسانه‌ها، اساتید و کارشناسان حوزه ادبیات نقل‌شده و در واقع کم‌تر کسی است که با توجه به پیشینه ادبیات این سرزمین، در مفهوم آن دچار اندکی شک و تردید شود.


ادامه مطلب

[ شنبه 27 / 7 / 1395برچسب:,

] [ 10:12 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

 

آقای سلطانی در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان که با حضور مدیرکل کتابخانه های استان اصفهان برگزار شد ،تشکیل مستمر ومنظم جلسات انجمن خیرین کتابخانه را ضروری برشمرد وگفت:انجمن  ها میتواند زمینه ساز گام های مثبتی در ترویج مطالعه مفید و توسعه کتابخانه­ ها باشد.


ادامه مطلب

[ شنبه 27 / 7 / 1395برچسب:,

] [ 9:59 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

 

 

روز شنبه در کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت (س)با حضور تعدادی از کودکان از مهد کودک باب الحواعج شهرستان مبارکه قصه هایی از عاشورا ، واقعه کربلا و زندگی امام حسین (ع) بازگو شد .در کنار قصه گویی کودکان این مهد بازدیدی از کتابخانه و بخش کودک داشتند .

[ شنبه 27 / 7 / 1395برچسب:,

] [ 8:51 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

 

تعدادی از بچه های مهد کودک باب الحواعج (ع) از کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت (س ) بازدید کردند در این بازدید آقای ملکی رئیس اداره شهرستان مبارکه  بخش کودک را برای آنها معرفی کردند و چند کتاب شعر توسط مربیان و کودکان جمع خوانی شد .

 

[ شنبه 27 / 7 / 1395برچسب:,

] [ 8:43 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

 

 کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت (س)با حضور تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی  این شهرستان  در بخش کودک و نوجوان به مناسبت هفته دفاع مقدس قصه هایی از دفاع مقدس و زندگینامه شهدای دفاع مقدس بازگو شد .(عنوان کتابهای معرفی شده شهید فهمیده: محمد رضا اصلانی،شهید باهنر :مرجان فولادوند،شهید شیرودی :راضیه تجار )

 

[ شنبه 27 / 7 / 1395برچسب:,

] [ 8:22 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

، هفتصد وچهل و ششمین  نشست «کتاب‌خوان» روز دوشنبه نوزدهم مهر ماه  1395 با حضور . کتابداران، نویسندگان و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در دفتر نشست های فرهنگی  کتابخانه کریمه اهل بیت (ع) شهرستان مبارکه  برگزار شد.

این نشست با معرفی5کتاب، که در ادامه به مرور اجمالی آنها می پردازیم، به کار خود خاتمه داد.

«خمره » نوشته هوشنگ مرادی کرمانی . / ارائه توسط:.فرزانه نوری نژاد (عضو کتابخانه)

 

«دخترها در جنگ  »نوشته  جیمز جوینس  . ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی / ارائه توسط: فاطمه اسدی    (عضو کتابخانه)

 

«قصه های حاتم طایی  » نوشته سعید قانعی   / ارائه توسط: سمیرا روحی (عضو کتابخانه)

 

«هدیه اکنون     » نوشته اسپنسر جانسون      / ارائه توسط: کبری نورمند      (عضو کتابخانه)

 

 «دا   » نوشته اعظم حسینی     / ارائه توسط:فرزانه فرهمند (عضو کتابخانه)

 

 

 

 


 

 

 

 

 

[ شنبه 27 / 7 / 1395برچسب:,

] [ 8:0 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه